poniedziałek, 10 listopada 2014

#Spóźnione podsumowanie

Witajcie!
Nastał nowy miesiąc, listopad i jest już... ta, od 10 dni. Dopiero teraz robię podsumowanie, a właściwie jakąkolwiek notatkę, ponieważ wcześniej nie mogłam się w sobie zebrać żeby coś napisać. Nawet w ten długi weekend. Ale teraz mam tyle recenzji do nadrobienia, że obiecuję, że będę częściej pisać.
Wracając do listopada, sezon na święta powoli się zaczyna, w sklepach zaczynają się pojawiać lampki, bombki, a nawet choinki. Magia. Uwielbiam listopad i grudzień. Szczerze to ja chyba uwielbiam każdy miesiąc. Listopad już mam cały zawalony sprawdzianami, ale i tak myślę o tym wszystkim pozytywnie. Dużo ciekawych książek dostałam do przeczytania ostatnio, w piątek idę do kina na Miasto 44, w następnym tygodniu Kosogłos, może nawet maraton (Zuzia zwracam się tu do Ciebie ;)). 
Uwielbiam zimę. Te wszystkie grube ubrania, swetry, czekolady, herbaty, kawy, koce. To mój żywioł. A zwłaszcza gdy mogę się zawinąć pod tym kocem z książką. Właśnie, książki. Przedstawiam wam podsumowanie miesiąca pod względem książkowym:

1. Zostań jeśli kochasz
2. Wspomnienia w kolorze sepii
3. Magazyn English Matters #49

Najlepiej nie jest. Mogę nawet powiedzieć, że jest koszmarnie. Ale spokojnie, moi kochani. Moja wena się odnowiła w te chłodne, jeszcze jesienne dni, więc wyczekujcie nowych recenzji (może nawet jutro, ale nie obiecuję. Za to ogólnie w tym tygodniu coś będzie na 100%).

Życzę wam żeby ten miesiąc był dla was owocny w czytaniu, w dobrych ocenach i ogólnie żebyście podeszli bardzo pozytywnie do tej depresyjnej, ale pięknej, pory roku. Kakałko, kocyk, książka i wszystko jest piękne, pamiętajcie :)





4 komentarze:

  1. Oj, ja w tym miesiącu nie poczytam książek... jedynie notatki na studia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie potrafię podchodzić pozytywnie do jesieni - to paskudna pora roku! Zimno, ciemno, zimno, nieprzyjemnie... Brrr... U mnie podobnie, każdy dzień zawalony nauką, ale już niedługo powinno się trochę poprawić, w końcu powoli zbliżają się Święta ^^
    Pozdrawiam ciepło!

    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ten miesiąc był słaby, ale ten zdecydowanie będzie lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na sprawdzianach:) U mnie miesiąc również wypadł słabo.

    OdpowiedzUsuń