środa, 1 października 2014

Podsumowanie września i stosik na październik


Witajcie :)
Wrzesień już za nami, krótka powtórka, zaległe sprawdziany, parę kartkówek, odpytywanie i trochę czasu na czytanie. Tak minął mi wrzesień. Mimo, że miałam pełno "form sprawdzenia wiedzy" to i tak cieszę się z wyników czytelniczych z tego miesiąca. A oprócz książek cieszę się, że w końcu jesień do nas zawitała. Liście się złocą i opadają, nadchodzą zimniejsze dni, a słońce zachodzi o wiele wcześniej. Ale jest to idealna pora roku dla mnie. Tak samo jak zima. Na dodatek 22 i 23 października spędzę na wycieczce szkolnej w Berlinie. Mam już zapowiedziane sprawdziany na najbliższe 3 tygodnie, ale nic nie ściągnie mojego uśmiechu z twarzy. 
Ok, chyba czas na małe statystyki, prawda?

Zacznę od tego co przeczytałam:
1. 19 Razy Katherine-John Green recenzja
2. Dopiero się rozkręcam-Justin Bieber recenzja
3. Shakira. Bose stopy, białe sny recenzja
4. Magiczne Drzewo-Andrzej Maleszka -PRZEDPREMIEROWO recenzja jeszcze w tym tygodniu
5. Zostań, jeśli kochasz-Gayle Forman-recenzja niedługo
6. 1D. Tacy Właśnie są-recenzja niedługo
Magazyny:
-English Matters nr 48 recenzja

6 książek, ale dobrze się przy nich bawiłam, więc niczego nie żałuję. Mam dużo zaległości w recenzjach, ale gdy znajdę chwilę wytchnienia to na pewno napiszę. W ten weekend też pewnie nie będę miała czasu, bo razem z Zuzą wybieramy się na drzwi otwarte w szkole tańca SDA, więc w sobotę od 11-18 i w niedzielę od 12-17, będę umierać na parkiecie :) Ale czuję, że będzie to dobrze spędzony czas, więc mogę się trochę pomęczyć.

Czas na moje plany na ten miesiąc:


1. English Matters-Fashion-od wydawnictwa Colorful Media
2. W poszukiwaniu istoty czasu-Ruth Ozeki-pożyczona od przyjaciółki
3. Mroczne Umysły-Alexander Bracken- j.w.
4. Ja, Kobieta-Cameron Diaz- od wydawnictwa Sine Qua Non
5. Wspomnienia w kolorze sepii-Anna.J.Szepielak-od wydawnictwa Nasza Księgarnia

Pojawiły się te nawet niektóre te same książki co miały być przeczytane we wrześniu, więc modlę się o to, żebym była w nastroju na przeczytanie ich.

A jak tam u was? Ile książek przeczytaliście? Jakie plany na październik? Też się cieszycie na jasień?

Pozostaje mi życzyć wam lekkiego miesiąca i oby wasze lektury na październik były miło spędzonym czasem :)



4 komentarze:

  1. Ja ostatnio nic nie przeczytałam. Nawet gazety nie tknęłam :(. Muszę się za siebie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Berlin- świetnie, też chciałabym tam pojechać ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby Hermiona pomogła Ci z tym natłokiem zajęć! :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wyniki. Zazdroszczę. Ja miałam tyle kartkówek i sprawdzianów, że mało książek przeczytałam :(

    OdpowiedzUsuń