niedziela, 18 maja 2014

#Liebster Blog Award po raz drugi


LBA po raz drugi. Bardzo się cieszę z tego i dziękuję Wonderland of books za nominację :) Chyba nie ma co się rozpisywać; zaczynamy odpowiadać!

1. Wolałabyś być mądra czy piękna? Dlaczego?
Trzeba przyznać, że troszkę trudne pytanie. Ale chyba mądra. Każda osoba jest w jakiś sposób piękna, a spotkałam paru ludzi, którzy doceniają głównie piękno wewnętrzne, czyli charakter, inteligencje. Nie wspominając, że inteligencja jest coraz bardziej sexy ;)

2. Podaj cechy, jakie powinien mieć Twój superbohater.
Na pewno duże poczucie humoru. To najbardziej lubię u wszystkich osób. Jak kogoś poznaję to patrzę czy jest zabawny. Jeśli nie jest to musi naprawdę wiele zrobić żeby mnie jakoś zainteresować swoją osobą. Oczywiście nie jest to tak, że to osoby mają o mnie zabiegać, o nie. Ale po prostu, gdy ktoś ma poczucie humoru to ma u mnie wielkiego, pogrubionego plusa. Ale wracając do tematu superbohatera; oczywiście powinien być odważny. Jaki to superbohater, który się boi czegoś? Żaden! Powinien być jeszcze wysportowany, żeby robić wszystkie uniki, skoki, przewroty. No i może na koniec powinien mieć coś w głowie. Czyli ma być mądry. Superbohater nie może myśleć tylko mięśniami. Musi się dla niego liczyć dobro innych i czasem musi podejmować trudne decyzje, a do tego mózg jak najbardziej się przyda.

3. Motto lub przysłowie, które Ci się podoba lub często je cytujesz.
Motto lub przysłowie? Ciężko będzie. Na pewno nie będzie takie, które często cytuje, ponieważ ja nic nigdy nie cytuję, bo mi takie coś do głowy nie wchodzi. Więc takie które mi się podoba... Pomyślmy... Chyba z Małego Księcia "Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość, że ma się przyjaciela."

4. Jeśli ktoś nagrywałby film o Twoim życiu, kto miałby Cię w nim zagrać?
Fajne pytanie. Patrzę tak na jedne z lepszych aktorek, podobieństwo z wyglądu i jakoś słabo mi idzie znalezienie odpowiedniej. Miło by było gdyby zagrała mnie Maisie Williams. Pozytywna, ładna dziewczyna. I tylko 2 lata starsza ode mnie ;)

5. Co najgorszego jadłaś w swoim życiu?
Chyba biały ser. Po prostu ser. Chyba nigdy nie lubiłam sera, w żadnej postaci. Ok, tylko w zapiekankach i pizzy zniosę, ale w sałatkach, daniach czy na kanapce. Choćby poczuję ser już mi się nie dobrze robi. Tak samo jest z pasztetem, ale jego nawet nie próbowałam, bo sam wygląd odstrasza, więc nie mogę tego napisać w tym pytaniu. 

6. Dlaczego tak nazwałaś swojego bloga?
Chciałam żeby w nazwie było "books". Blog z recenzjami książek, więc taki wyraz w sam raz, prawda? A between wzięło się chyba od tego, że tonę w nieprzeczytanych książkach, więc jestem tak jakby "między nimi" :) Sądzę, że na słówko between mogła mieć też szkoła językowa, do której uczęszczałam od 4 klasy podstawówki aż do 6, której naprawdę zawdzięczam wiele rzeczy z języka angielskiego, które teraz umiem :D

7. Opisz siebie w trzech słowach.
Miła, pomocna, serialoksiążkoholiczka :)

8. Jeśli mogłabyś mieszkać gdziekolwiek na świecie. Gdzie by to było i dlaczego?
Chyba w ostatnim LBA też to było, więc ponownie: Londyn. Piękne miasto, ludzie mili, pomocni i to wszystko w języku angielskim. Nie umiem wyobrazić sobie czegoś piękniejszego :)

9. W czym jesteś najlepsza?
Chyba oglądanie seriali i czytanie książek ;)

10. Jeśli mogłabyś być każdym człowiekiem na świecie przez jeden dzień, kogo byś wybrała?
Selena Gomez. Chciałabym przez jeden dzień być swoją idolką. Być piękna, spotykać się z tymi wszystkimi sławami, słyszeć co krok miłe słowo od fanów i mieć w milionach ludzi wsparcie c:

11. Jakie wspomnienie przyprawia Cię o dreszcze?
Chyba rozpoczęcie roku w gimnazjum. Przyszłam do szkoły z mamą, ale zaraz powiedziałam żeby poszła, bo taka trochę siara z mamą, nie? Weszłam do klasy. Były jakieś 2-3 osoby siedzące w oddzielnych kątach. Ja sobie usiadłam w pustej ławce w ostatnim rzędzie. Rozglądałam się, coraz więcej ludzi napływało do klasy, zaczynali się przedstawiać, a ja siedziałam spięta i nie wiedziałam jak zagadać. W końcu weszłam na telefonie na Twittera i tak siedziałam aż do uroczystości. Dreszcze przywołuję, bo czułam się jak kompletny odludek, byłam zestresowana przez to, że nie wiedziałam jak do nich zagadać. Obiecałam sobie, że w liceum to się nie powtórzy i dalej mam taką nadzieję. To był koszmar.

To koniec odpowiedzi. Podobały wam się? Macie jeszcze jakieś pytania? Tym razem nie będę nominować jakiś poszczególnych osób, zapraszam po prostu każdego z was, który to czyta :) Będę niezmiernie szczęśliwa widząc wasze odpowiedzi na te 11 pytań:
1. Ulubiony autor i czemu?
2. Wolisz dostawać własnoręcznie robione prezenty czy kupne?
3. Ile razy ściągałaś w szkole i z jakich przedmiotów to było? ;)
4. Najlepsza rzecz w życiu jaka Ci się zdarzyła?
5. Czego nienawidzisz?
6. W ilu konkursach wygrałaś i jakie są nagrody?
7. Ulubiony przedmiot i dlaczego?
8. Co polecasz robić w wakacje (oprócz czytania książek)?
9. Ulubiony aktor/aktorka i czemu?
10. Jaki jest Twój ulubiony książkowy bohater?
11. Ulubiona postać słodyczy?

Na zakończenie chciałabym wam podziękować za 20 obserwatorów w tak krótkim czasie. Jesteście niesamowicie. Może za jakiś miesiąc, półtora pojawi się jakiś konkurs? To wszystko zależy od was kochani ;) Pozdrawiam was i niech moc będzie z wami (w końcu jakoś trzeba wytrzymać ten tydzień w szkole).

PS. Najbliższa recenzja nie pojawi się szybko. Na pewno nie w tym tygodniu. Mam cały tydzień zawalony. Tylko w środę nie mam sprawdzianu, za to mam historię i fizykę, więc kartkówka/pytanie gwarantowane. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe i trzymajcie kciuki żeby wszystkie sprawdziany były napisane na 5-6 ;)



6 komentarzy:

  1. A ja uwielbiam sery :D. Nawet zdarza się, że mówią o mnie serowa panna. :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale poradziłaś sobie z pytaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój pierwszy dzień w gimnazjum nie był dla mnie stresujący, ale to pewnie przez to, że poszłam do jednej klasy wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką :D
    P.S. Świetne odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji :D

    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pytania otrzymałaś! Bo zazwyczaj zadawane są takie typowe, a takie "inne" to nawet większą przyjemność chyba sprawiają. :)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie wspominam za dobrze pierwszych dni w gimnazjum, ale w sumie to w ogóle nie przepadam za tą szkołą i cieszę się, że w końcu z niej wychodzę :)
    W "Małym Księciu" jest tyle pięknych cytatów <3

    OdpowiedzUsuń