środa, 14 maja 2014

#Pierwszy Liebster Blog Award

Bardzo się cieszę, że dostałam zaproszenie do LBA od Wiktorii M (Dziękuję!) Pierwszy raz biorę w tym udział, więc może dlatego jestem taka podekscytowana :) To chyba nie ma co owijać w bawełnę tylko biorę się za odpowiedzi, prawda? Zaczynamy!

1. Gdyby świat miał być tylko w jednym kolorze, jaki byś wybrała?
Choć fioletowy to mój ulubiony kolor to chyba nie wybrałabym takiego tradycyjnego odcieniu. Mogłabym żyć w świecie z kolorem wrzosowym. Jest takim jasnym, spokojnym kolorem. Nadaje pomieszczeniu przytulności. Choć i tak żyłoby się trochę trudno z jednym kolorem na świecie.

2. Zgubiłaś się w lesie, nie masz przy sobie telefonu, jest noc, a najbliższa droga jest ok. 100 kilometrów od twojego położenia. Co robisz?
Na pewno nie będę krzyczeć. Jeszcze bym jakąś zwierzynę przyciągnęła, albo mordercę, albo pedofila... Lepiej po prostu nie krzyczeć. Na 100% bym panikowała, ale próbowała zachować zdrowy rozsądek. Do drogi nie dojdę. Chyba wspięłabym się na drzewo niczym Katniss i została tam na całą noc. Nic mnie tam nie dorwie i spokojnie poczekam do świtu. I kto mówi, że książki nie pomagają w życiu codzienny? :P

3. Jaka książka wpłynęła najbardziej na twój tok myślenia?
Trudne pytanie. Nie przeczytałam aż tylu książek, które by jakoś na mnie wpłynęły. Chyba wybierałabym pomiędzy "Charlie" a "Gwiazd Naszych Wina". Niestety dokładniejszego wyboru chyba nie dam rady dokonać.

4. Co robisz, gdy jesteś smutna? 
Oglądam seriale albo czytam książki. Wtedy mogę uciec od tej ponurej rzeczywistości, która mnie otacza i zagłębić się w świat moich ukochanych bohaterów. Nie jestem jedną z tych dziewczyn, które jak są smutne to słuchają smutnych piosenek. Bez sensu według mnie. Czasem też próbuję wyprzeć z siebie to uczucie smutku żeby normalnie funkcjonować, ponieważ jak się smucę to nie mam jak robić większości rzeczy w tym uczyć się, a to nie wychodzi na dobre moim ocenom.

5. Masz możliwość przeprowadzenia się w dowolne miejsce na świecie. Jakie wybierasz i dlaczego?
Londyn. Tak się złożyło, że w tym roku miałam przyjemność pojechać do tego pięknego miasta. No cóż. Gdy tylko dopłynęliśmy promem do Anglii od razu zostałam oczarowana. Cudowne widoki. A jak przyjechaliśmy do Londynu to już się rozpuszczałam z zachwytu. Wszystkie miejsca, sklepy, szkoły, domy. Cudo. Nie wspominając o ludziach. "Przepraszam", "Dziękuję", "Miłego dnia", "W czym pomóc", "Do widzenia". A to wszystko nawet na ulicy! W porównaniu do Polski to Londyn to jest po prostu niebo. Mam nadzieję, że w przyszłości spełni się moje marzenie i będę mieszkać w Londynie, bardziej na obrzeżach, w pięknym domu :)

6. Możesz zadecydować o swoim wyglądzie. Zostajesz taka jaka jesteś, coś poprawiasz czy zupełnie się zmieniasz?   
Fajne pytanie. Sam wygląd... Na pewno nie zostaję jaka jestem, ale też bym się zupełnie nie zmieniła. Zmieniłabym chyba uda, brzuch, palce u rąk, brodę(właściwe "drugi podbródek") i oczywiście wzrost. A tak to chyba nic więcej.

7. Porwał cię zły czarnoksiężnik. Jeśli nie przejdziesz wyznaczonych przez niego prób będziesz musiała zostać z nim na wieki. Próbujesz swoich sił czy dobrowolnie się poddajesz?
Oryginalne pytanie. Oczywiście, że próbuję swoich sił. Nie jestem nie wiadomo jaką fajtłapą, więc może dałabym radę ;)

8. Co najbardziej się dla ciebie liczy: miłość, rodzina czy pieniądze?
Oczywiście, że rodzina.

9. Jakie są twoje plany na przyszłość?
Jak już mówiłam, wyjazd do Londynu, zamieszkanie tam i posiadanie własnej, malutkiej, ale przytulnej cukierni/kawiarni :)

10. Jaki film ostatnio oglądałaś?
Ostatnio to chyba Nietykalnych.

11. Który miesiąc jest twoim ulubionym i dlaczego?
Zdecydowanie maj. Czy może być piękniejszy miesiąc niż ten, w którym masz wiosnę, ale już czujesz mocno lato? Miesiąc od wystawienia ocen, ciepło, kwiaty kwitną. No okej, mam też wtedy urodziny(13.05) :P

Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i teraz ja zaproszę parę osób :D
1. Aga 
2. Zuzia
3. http://dzieciemroku94.blogspot.com/
4. http://czytadlatetiisheri.blogspot.com/

Pytania:
1. Jesteś z przyjaciółką w ogromnym domu. Oglądacie film na piętrze. Nagle słyszycie odgłos otwierania drzwi frontowych i osoby mówiące w języku. Co robisz?
2. Ulubiona bohaterka/bohater z fantastyki i dlaczego.
3. Jakie ciasto mogłabyś jeść kilogramami?
4. Jaki film dał Ci do myślenia?
5. Masz do wyboru: zostać na Syberii przez 20lat i mieszkać w biednej wiosce w Afryce przez 20 lat. Co wybierasz? Uzasadnij.
6. Ulubione zwierzę i czemu akurat kot?
7. Czy kiedykolwiek miałaś swoją ukochaną roślinkę, o którą dbałaś dzień w dzień i się martwiłaś gdy zaczynała więdnąć itp?
8. Najlepszy smak herbaty to....
9. Masz do wybrania: 1000zł do wydania na książki lub 2000zł do wydania na wszystko poza książkami. co wybierasz?
10. Ulubiona pora roku i dlaczego?
11. Najlepsza rzecz do robienia w wakacje to....
12. Lubisz uprawiać sporty? Jak tak to jakie?

To chyba wszystko :D Podobały wam się odpowiedzi, pytania? Może chcecie jeszcze o coś mnie zapytać?

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego (może trochę spóźnione).
    P.S. Świetne pytania i odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam! ;D
    Bardzo ciekawe pytania dostałaś, aż zazdroszczę Ci ich, chciałabym na nie udzielić odpowiedzi. ;)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci tej malutkiej i urocze kawiarni w Londynie:) Rzeczywiście, Anglia to zupełnie inna kultura:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję śliczne :) Dokładnie, posiedziałam chwilę w Anglii i czułam się jak na innej planecie

      Usuń
  4. Świetne odpowiedzi, niczym Katniss haha, ja nie wiem, czy byłabym w stanie, choć za młodu lubiłam łazić po drzewach, raz skońćzyło się to nawet nieciekawie:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że nie będzie to wielkim nietaktem, jeżeli odpowiem w komentarzu ;)
    1. Hmm, zależy jaki to język, ale chyba staramy się zaprosić osoby do senasu, jeżeli są pokojowo nastawione.
    2. Ulubionych bohaterów mam sporo, ale ostatnio zauroczyła mnie postać Fedry no Delaunay ze Strzały kusziela. Rozsądna, dumna i gotowa do niesamowitych poświęceń dla swojego kraju i rasy bohaterka ;)
    3. Każde.
    4. Film, ktorego tytułu nie pamiętam, ale oglądałam fragmenty ostatnio na zajęciach na studiach i opowiadał film ten o życiu robotników pochodzących z azjatyckich wsi.
    5. Syberia ;>
    6. Nie kot. Nie lubię kotów. Za to gdy "t" zamienimy w nazwaie zwierzaka na "ń" to mamy moją pasję życiową :)
    7. Nie.
    8. zwykła. nienawidzę udziwnionych smakowych herbatek które są mdłe i ogólnie smakują do... niczego.
    9. Opcja numer 2.
    10. Lato bo jest wolne, jest ciepło i można pływać, opalać się i robić dużo fajnych rzeczy...
    11. Pływanie, opalanie się, czytanie, piwo w plenerze ;)
    Pytań miało być 11, ale niech będzie, na 12 też odpowiem. A więc pływanie, jazda konna i czytanie książek... tak, wiem, że to ostatnie nie liczy się jako sport. Szkoda T.T

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi! Poradziłaś sobie z pytaniami doskonale! :) Fajnie tu u Ciebie. Chętnie będę tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń