środa, 30 kwietnia 2014

#Podsumowanie-Kwiecień + #Stosik na maj


Czytam te podsumowania, czytam i wpadłam na pomysł żeby tez takie zrobić na blogu :D
Kwiecień, miesiąc egzaminów (ja na szczęście mam za rok, więc w tym jeszcze miałam 3 dni wolnego), urodziny przyjaciółek, Wielkanoc oraz premiera serialu Fargo, czyli same dobre rzeczy. Muszę przyznać, że ten miesiąc upłynął wyjątkowo szybko. Nie wspominając, że cały rok mi szybko zlatuje, ale to już inna sprawa. A jeżeli chodzi o sprawy książkowe, to też nie mam na co narzekać c:

Książki, książki. Może zaczniemy od tych co kupiłam w tym miesiącu:
-Pretty Little Liars. Tajemnice Ali- Sara Shepard ( recenzja -> http://between--books.blogspot.com/2014/04/5-pretty-little-liars-tajemnice-ali.html )
-The Lying Game. Nigdy Przenigdy- Sara Shepard (recenzja -> http://between--books.blogspot.com/2014/04/8-lying-game-nigdy-przenigdy.html )

Oraz przeczytane:
-Pretty Little Liars. Tajemnice Ali- Sara Shepard
-The Lying Game Nigdy Przenigdy- Sara Shepard
-Pierwsze 2 tomy Sherlocka Holmesa (Studium w szkarłacie, Znak czterech)- Sir Arthur Conan Doyle
-Alicja w Krainie Zombie- Gena Showalter

To chyba tyle. Nie jest to najlepszy wynik, ale obiecuję, że maj będzie bardziej owocny. Zresztą i tak mamy co świętować. Dzisiaj ostatni dzień kwietnia, czyli mój blog ma już miesiąc! Nie wiem czemu, ale ten blog bardzo mnie motywuje do czytania większej liczby książek i szybciej, abyście często mogli czytać moje recenzje. Bardzo wam za to dziękuję oraz za wasze komentarze, wsparcie oraz to, że w ogóle odwiedzacie ten blog. Mowa jakbym Oscara dostała ahahah

Podsumowanie skończone. Czas na drugi punkt posta- stosik na maj :)

Oczywiście wiecie, że stosik na maj to mój własny, ułożony przez mnie stosik książek, które są do przeczytania na maj. Stosik nie jest jakiś wielki, ale znajduję się tutaj ciekawe tytuły. Jeśli skończę te książki, a zostanie jeszcze kawałek maja, oczywiście zrobieę kolejny stosik, który będzie prawdopodobnie do końca czerwca i zapewne go tutaj zobaczycie. Nie owijając w bawełnę, przedstawiam mój stosik (jakość nie powala):

Zaczynając od góry (wszystkie książki z domowej biblioteczki):
-Kod Leonarda da Vinci-Dan Brown
-Córka dymu i kości-Laini Taylor
-Jutro-John Marsden
-Bez mojej zgody-Jodi Picoult
-Scarlett-Barbara Baraldi
-Scarlett. Pocałunek Demona-Barbara Baraldi
-Look-Spohia Bennett

Jak na razie czytam Look, więc w weekend majowy spodziewajcie się recenzji (choć nie wiem jak to będzie u mnie z internetem, gdyż wyjeżdżam na wieś, ale najpóźniej w niedziele wieczorem recenzja będzie). Czytaliście jakaś z tych pozycji? Co o nich sądzicie? Dajcie znać w komentarzach to pomogą mi wybrać kolejność czytania tych książek. Jedyne co mi teraz pozostaje to życzyć wam relaksującej, pełnej książek majówki i żebyście nie musieli nawet patrzeć na książkę od historii bądź z innego przedmiotu :)


3 komentarze:

  1. Czytałam "Kod Leonarda da Vinci" i "Jutro" - polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego stosiku mam tylko Córkę dymu i kości, ale nadal czeka na przeczytanie i chyba jej czas nie najdzie w maju niestety.
    Jestem bardzo ciekawa co pomyślisz o Jutrze i Bez mojej zgody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa 2 tomów Scarlett :D czytałam Kod Leonarda da Vinci i jest to świetna książka :) Bez mojej zgody gdzieś jako e-book mam, tylko nie znoszę ich czytać, więc naprawdę w odległej przyszłości się za to zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń