piątek, 6 czerwca 2014

#Komu, komu, bo sprzedaję :)

Witajcie kochani. Na starcie podziękuję za wielki 1000 wyświetleń :D I to tylko w 2 miesiące! Jesteście cudowni, dziękuję każdemu z was :)
Wracając do celu tego postu-sprzedaję książki. Jakie? Już mówię. Potrzebuję miejsca na książki, bo nie ma gdzie wstawić nowego regału to trzeba sobie stare odgruzować. Mam do sprzedania aż 9 tomów serii Dom Nocy. Możecie kupić komplet (taniej niż osobno) lub pojedyncze egzemplarze.
Tutaj zdjęcie:

Troszkę nie wyraźne, ale jeśli chcecie jakieś poszczególne książki do zobaczenia to z chęcią zrobię dla was "sesję zdjęciową" danej części :) A jak się przedstawiają ceny? Proszę bardzo:
Naznaczona (część 1 Domu Nocy) -20zł
Zdradzona (jedno zagięcie na grzbiecie) - 17zł
Wybrana-20zł
Nieposkromiona-20zł
Osaczona-20zł
Kuszona(pozaginany grzbiet) -14zł
Spalona-20zł
Przeznaczona- 20zł
Przebudzona-20zł
+koszt przesyłki
Cena kompletu-150zł+koszt przesyłki
Jestem skłonna się potargować z wami jeśli cena nie odpowiada ;)
Całusy!


7 komentarzy:

  1. Zawsze w Empiku zastanawiałam się nad kupnem tych książek :D. Niestety na razie nie mam czasu na czytanie :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w wakacje znajdziesz czas :) Na razie nikt się nie zgłosił, więc jeśli jednak byś postanowiła zacząć tą serię to pisz ;)

      Usuń
  2. Szkoda, że nie czytam książek :)
    Z tego co słyszałam- niektóre z nich są ciekawe,
    Dlatego na pewno znajdą się chętni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety czytała już :)
    Pozdrawiam ciepło :*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja skończyłam na ,,Spalonej" i jednak nie ciągnie mnie do kolejnych części.
    Gratuluję wyniku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam, ale na razie mam aż za dużo książek w tzw. kolejce :)

    Poza tym, gratuluję wyniku! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama posiadam już wszystkie te tomy, więc sobie odpuszczę. Ale spróbuj może na przykład wymienić lub sprzedać na lubimyczytac.pl

    OdpowiedzUsuń