niedziela, 1 czerwca 2014

#Podsumowanie maja i czerwcowy stosik


Witajcie kochani i na wstępie wszystkiego najlepszego! Zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i oczywiście jeszcze większej ilości książek do czytania :) 

Maj, jak już kiedyś wspominałam, to mój ulubiony miesiąc. Majówka, urodziny i jeszcze wczoraj byłam na targach i dostałam pierwsze egzemplarze recenzenckie-coś pięknego. Minął niesamowicie szybko. Czerwiec minie pewnie jeszcze szybciej, w końcu zaczynają się nasze upragnione wakacje. Patrząc ze strony książkowej maj był udanym miesiącem. Oto książki, które przeczytałam w maju:

1. Look- Sophia Bennett recenzja
2. Bez mojej zgody-Jodi Picoult recenzja
3. Scarlett- Barbara Baraldi recenzja
4. Scralett. Pocałunek demona-Barbara Baraldi recenzja
5. Przysięga Smoka. Dom Nocy - P.C. Cast i Kristin Cast - recenzja niedługo

Najlepsze książki: Zdecydowanie Bez mojej zgody i Look
Najgorsza książka: Scarlett. Pocałunek demona
Największe rozczarowanie: Scarlett. Pocałunek demona
Największe zaskoczenie: Przysięga Smoka

Nie będę was zanudzać liczbami stron na miesiąc, na dzień, bo nawet mnie to nie obchodzi ;)
Cieszę się, że przeczytałam te pięć książek, ponieważ moje ostatnie dwa tygodnie były zawalone nauką. Zresztą ten też taki będzie... Ale tylko 10 dni chodzenia do szkoły do wystawienia ocen, co daje dużą motywacje do nauki :D I od razu mogę wam powiedzieć, że w czerwcu na żadne wakacje nigdzie nie jadę, więc nie spodziewajcie się przerwy od recenzji. To chyba tyle z podsumowania tego miesiąca. To jak, przechodzimy do stosiku?

Wybrałam sobie na czerwiec tylko 6 książek, ponieważ jak już mówiłam nauka i dodatkowo każda z tych książek ma po jakieś 400 stron. Oczywiście jak skończę to, a zostanie parę dni czerwca to biorę kolejne książki. Może zanim pokażę wam stosik na czerwiec to powiem jeszcze o majowym. Z tamtego stosu na 7 książek przeczytałam tylko 4. Trochę słabo. Ok, stosik na ten miesiąc:


Od góry:
1. Herbata z jaśminem-Agnieszka Gil egzemplarz recenzencki z autografem :) Wyd. Nasza Księgarnia
2. Osobliwy dom Pani Peregrine-Ransom Riggs prezent od przyjaciółek na urodziny Wyd. Media Rodzina
3. Kleo i ja-Helen Brown egzemplarz recenzencki Wyd. Nasza Księgarnia
4. Szukając Alaski-John Green z biblioteki Wyd. Bukowy Las
5. Uniesienie-Lauren Kate z biblioteki Wyd. MAG
6. Namiętność-Lauren Kate z biblioteki Wyd. MAG

Jak widzicie tym razem mam dużo książek z biblioteki, od niepamiętnych czasów. W chwili obecnej czytam już Herbatę z jaśminem i zapowiada się ciekawie :D Jutro z okazji dnia dziecka będę zamawiać sobie kilka książek, więc jeśli chcecie mogę zrobić o tych książkach krótkiego posta :)

Któraś książka was zaintrygowała? Może coś czytaliście? Które polecacie? Piszcie! :)





5 komentarzy:

  1. Książki Pani Agnieszki Gil też jestem bardzo ciekawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam tych książek. Ja w tym miesiącu nie poczytam... Jedynie notatki na egzaminy ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy mnie, to i tak świetny wynik- przeczytałam tylko 3 książki. Mam nadzieję, że nadrobię w czerwcu.
    Czekam na recenzje ,,Szukając Alaski".

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przeczytać Bez mojej zgody:)

    OdpowiedzUsuń