poniedziałek, 23 czerwca 2014

#LBA po raz kolejny


Witam, zostałam nominowana przez Katniss za co bardzo jej dziękuję :) Chyba nie ma co owijać, przechodzimy do pytań i odpowiedzi:

1. Co planujesz robić w wakacje?
Czytać, czytać i więcej czytać. Postaram się nadrobić jak najwięcej książek, bo jak na razie w domu mam ponad 100 książek do przeczytania, a ja kupuję kolejne :c A wieś ze słabym internetem to idealne miejsce do nadrabiania książek. Planuję jeszcze spędzić aktywnie czas czyli pływanie, bieganie itp, oglądać seriale i po prostu odpocząć :)

2. Wybierz jedno słowo, które najlepiej Cię oddaje.
Wyjątkowa.

3. Jesteś raczej twarda czy wrażliwa?
Zdecydowanie wrażliwa - zewnętrznie i wewnętrznie.

4. Twoje ulubione zespoły/piosenkarze/piosenkarki to...?
Wiele ich jest, ale te najbardziej wyjątkowe to Selena Gomez, Little Mix, Lana Del Rey, Lorde, Miley Cyrus.

5. Najlepsza książka jaką do tej pory przeczytałaś w czerwcu to...?
Zdecydowanie Czas Żniw.

6.  Jaka jest Twoja wymarzona praca?
Bycie cukiernikiem :)

7. Myślałaś kiedyś nad napisaniem książki? Jeśli tak, o czym by była?
Nigdy o tym nie myślałam. Pisać lubię, ale raczej scenariusze lub krótkie opowiadania. O czymś większym nie myślałam :)

8. Jaki masz stosunek do uzależnień np. papierosy, alkohol, narkotyki (broń Boże)?
Nie rozumiem ludzi którzy w jakiś sposób zażywają te substancje. Jak można się tak niszczyć od wewnątrz? Papierosy są okropne, alkohol raz na jakiś czas rozumiem, bo każdy może mieć na to ochotę, ale narkotyki? Niepojęte dla mnie. Zdecydowanie mówię im nie i nigdy nie będę ich palić/pić/zażywać.

9. Jak tam średnia? Jest satysfakcjonująca?
Ostatecznie udało mi się mieć 4,76, więc pasek jest, passa nie przerwana :D Jednak mogło być lepiej. Były momenty gdy w najlepszym momencie miałam średni 4,96. Za rok postaram się mieć powyżej 5,0, w końcu idę do liceum ;)

10. Czy prowadzisz jakiś zeszyt, w którym zapisujesz cytaty?
Nie, ale od czasu kiedy prowadzę bloga to jest takim małym notesikiem. Do każdej recenzji staram się dawać po min.2 ulubione cytaty z danej książki.

11. Co oznacza Twoje imię? (np. Wiktoria Victory-zwycięstwo)
Trudne pytanie. W hebrajskim oznacza łaskę, ale to nie nawiązuje jakoś do mojej osoby, więc może zostawię to bez komentarza ;)

Pytania mają już swoje odpowiedzi, a ja życzę Wam miłego ostatniego tygodnia w szkole :)



7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za odpowiedzi :)
    Też nie rozumiem ludzi, którzy są w stanie tak bardzo polubić dane substancje, żeby aż się uzależnić. Pasek na świadectwie daje dużą satysfakcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie samo zdanie na temat substancji uzależniających, a w szczególności papierosów, wręcz odsuwam się od osób, które nimi śmierdzą ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same plany na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chciałabym zostać cukiernikiem. Chociaż z moją miłością do słodyczy, to chyba najpierw bym wszystko zjadła niż cokolwiek sprzedała :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia i gratulacje nominacji!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/06/egypt-padarise-or-purgatory.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi :)
    Też na nie odpowiadałam na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń