środa, 18 czerwca 2014

#Zakupy

Hej :) Dzisiaj wyjeżdżam na wieś i wracam dopiero w niedziele, więc postanowiłam wstawić jakiś luźny post. Dzisiaj wybrałam się na zakupy, a właściwie po odbiór moich książek, które są spóźnionym prezentem na Dzień Dziecka :) Przejdę już do przedstawienia wam mojego zakupowego stosiku:


Od góry:
Kroniki Wardstone tom 11 Wijec-Joseph Delaney wyd. Jaguar (książka raczej dla mojego taty i siostry)
Rywalki-Kiera Cass wyd.Jaguar
Elita-Kiera Cass wyd.Jaguar
Pozory Mylą-Sara Shepard wyd.Otwarte
Alicja i Lustro Zombi-Gena Showalter wyd.Harlequin

Najbardziej się cieszę z Rywalek i Elity, ponieważ czekam na nie od dawna. Coraz więcej osób to czyta i chwali, a teraz ja będę się mogła o tym przekonać. Wątpię czy w czerwcu przeczytam jakąś książkę z tego stosiku, ale na 100% znajdę na nie czas w lipcu. Co do książek na ten miesiąc-przewiduję przeczytanie jeszcze Czasu Żniw, Osobliwego Domu Pani Peregrine i Szukając Alaski. 

Czytaliście którąś z tych książek? Którą polecacie? Co planujecie przeczytać jeszcze w czerwcu? :)

12 komentarzy:

  1. Nie znam tych książek. Ja dzisiaj wyjeżdżam nad jezioro i zabieram ze sobą Wiedźmina :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik.
    Życzę przyjemnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Rywalki" i "Elita" są według mnie wspaniałe. Właśnie skończyłam "Nigdy przenigdy", więc "Pozory mylą" też pewnie przeczytam :) Podkradłabym ci "Alicję i Lustro Zombi" :)
    U mnie też przeważnie zakupy= książki :)
    Miłego wyjazdu i do zobaczenia w niedzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam, że masa ludzi czytała bądź ma zamiar przeczytać "Rywalki". Z twojego stosiku niestety nie czytałam żadnej pozycji i czekam na recenzję! pozdrawiam, ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajj zazdroszczę <3 Piękny stos!! Miłego czytania!
    Pozdrawiam cieplutko :*:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki może troszkę nie w moim stylu, ale najważniejsze, że zakupy udane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa gdzie ty potem miescisz te wszystkie ksiazki hahahaha ale tylko sie cieszyc ze zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam zarówno "Rywalki", jak i "Elitę"! Niedawno skończyłam tę drugą część i jest świetna :) Teraz z niecierpliwością czekam na zakończenie trylogii ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tych pozycji nic a nic;)
    ale zakupy solidne:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych książek, co do moich czytelniczych planów to na pewno znajdzie się coś z Heather Graham :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny stosik! Zazdroszczę kontynuacji Alicji :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Twojego stosu nie czytałam żadnej książki, więc dodaję blog do obserwowanych i oczekuję recenzji :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń