poniedziałek, 30 czerwca 2014

#Podsumowanie czerwca i wakacyjny stosik


Witam :) Czerwiec-miesiąc lekki, przyjemny i (co najważniejsze) kończący szkołę. To wszystko już za nami, a już jutro witamy lipiec. Baseny, wylegiwanie się z książką, podróże, spotkania ze znajomymi. Lipiec oferuje nam tyle rzeczy, a najważniejsze to ciepło :)

Czerwiec upłynął mi miło, choć stresowałam się mocno. Dostanę pasek czy nie dostanę. Podwyższy mi ocenę o 1,5% czy nie podwyższy. Takie pytania już za nami. Pasek dostałam imprezy na rozpoczęcie wakacji zaliczyłam i jestem szczęśliwa :) Patrząc na czerwiec od strony książkowej było dobrze. Przeczytałam 6 książek, czyli o jedną więcej niż w ostatnim miesiącu. A oto one:

1. Herbata z jaśminem-Agnieszka Gil recenzja
2. P.Rosiak i Kupa Śmiechu-Barbara Catchpole recenzja
3. Kleo i ja-Helen Brown recenzja
4. Coldplay. Życie w trasie-Matt McGinn recenzja
5. Czas Żniw-Shannon Samantha recenzja
6. Osobliwy dom Pani Peregrine-Ransom Riggs recenzja 

Najlepsza Książka: Czas Żniw i Osobliwy dom Pani Peregrine
Najgorsza Książka: P.Rosiak i Kupa śmiechu
Największe zaskoczenie: Coldplay. Życie w trasie oraz Kleo i ja
Największe rozczarowanie: P.Rosiak i Kupa Śmiechu

W zeszłym stosiku miałam 6 książek i przeczytałam z nich 3,5 książki. Czemu 3,5? Zaraz się dowiecie ;)

Przedstawiam wakacyjny stosik:


Zacznijmy od lewej:

1. W pewnym teatrze lalek-Lidia Miś
2. Zapomniane-Cat Patrick
3. Ukryta-P.C. Cast + Kristin Cast (z biblioteki)
4. Jak upolować faceta tom.1-Janet Evanovich
5. Prochy-Ilsa.J.Bick
6. Wybory-Ruta Sepetys
7. Isola-Isabel Abedi
8. Truskawkowe Pole- Jordi Dierra i Fabra
9. Strych Tesli-Neal Shusterman i Eric Elfman

Wszystkie książki oprócz Ukrytej są od koleżanek-Zuzi i Agi.


10. Wołanie Kukułki- Robert Galbraith
11. Pozory Mylą-Sara Shepard
12-18. Kroniki Archeo-Agnieszka Stelmaszyk

Pozycja 10 i 11 z domowej biblioteczki, a 12-18 od Zuzi :)


19. Wariant-Robison Wells
20. Szukając Alaski-John Green (Wcześniej wspomniana połowa książki ;) Przeczytałam już 3/5 tej książki, więc niedługo recenzja)
21. Mroczne Umysły-Alexandra Bracken
22. Beta-Rachel Cohn
23. Alicja i Lustro Zombi-Gena Showalter
24. Elita-Kiera Cass
25. Rywalki-Kiera Cass

19,21,22 od Zuzi, 20 z biblioteki, a reszta własna :)

Książek dużo jak dla mnie, ale przecież są wakacje, a ja będę na wsi jakieś 3 tygodnie, więc co ja mam tam innego robić? Przynajmniej książki nadrobię. Powinnam dostać jeszcze egzemplarze recenzenckie, więc stosik się powiększy. Mam nadzieję, że spędzę miły czas z każdą z tych książek :)

Czytaliście już coś z tego stosiku? Polecacie coś? Co macie zamiar przeczytać w wakacje? :D





7 komentarzy:

  1. sporo tych książek, klika z nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle moich ukochanych ksiazeczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam stos gazet i książek, które chcę przeczytać :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik jak najbardziej ciekawy!!! Gratuluję :)) Miłego czytania! <3
    Pozdrawiam,
    Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stosy - czekam na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wołanie kukułki" z chęcią bym ukradła :D A za to "Betę" czyta się nieźle
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik, gratuluję, ja czytałam jedynie "Osobliwy dom..." Spodobał mi się, oryginalny pomysł. ;) Świetny stosik, teraz tylko czytać. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń